Zwroty i reklamacje

Zasady reklamacji

  1. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Towar bez wad (fizycznych i prawnych). Sprzedawca odpowiada wobec Klienta oraz Przedsiębiorcy dokonującego zakupu w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością z tytułu odpowiedzialności za niezgodność towaru z umową za wady fizyczne i prawne zakupionego Towaru zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. Jakiekolwiek postanowienia niniejszego regulaminu nie wyłączają ani nie ograniczają uprawnień określonych w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności przewidzianych art. 43a i nast. ustawy o Prawach Konsumenta.
  2. Reklamacje dotyczące Towarów lub realizacji umowy sprzedaży należy składać w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na następujący adres e-mail Sprzedawcy: biuro@coralland.pl .
  3. Klient jest uprawniony do zgłoszenia Sprzedawcy reklamacji w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres biuro@coralland.pl lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu.
  4. Sprzedawca udziela Konsumentowi odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Odpowiedź ta jest udzielana na piśmie lub innym trwałym nośniku (np. e-mailowo).

Reklamację na zwierzęta należy składać do 24H od zakupu, podstawą rozpatrzenia jest dokument zakupu oraz zdjęcia lub filmik.

 

Zasady zwracania zakupów

Jeśli zamówiony produkt okazał się nietrafiony, możesz go w łatwy sposób zwrócić. Wystarczy, że skorzystasz z naszej strony zwrotu zakupów, dostępnej pod adresem https://coralland.pl/zwrot.

Wybierasz produkty do zwrotu

Wybierasz produkty do zwrotu

Możesz zwrócić wszystkie produkty lub tylko niektóre z nich, masz na to 14 dni.

Określasz szczegóły przesyłki

Określasz szczegóły przesyłki

Pakujesz produkty do paczki, wybierasz opcję dostawy i opłacasz przesyłkę zwrotną.

Odsyłasz paczkę

Odsyłasz paczkę

Przekazujesz przesyłkę zwrotną kurierowi lub zanosisz ją do  wybranego punktu nadania.

Otrzymujesz zwrot pieniędzy

Otrzymujesz zwrot pieniędzy

W ciągu 7 dni otrzymujesz zwrot pieniędzy, o czym zostaniesz poinformowany mailowo.

Prawo odstąpienia od umowy

Masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Pamiętaj jednak, że zwrotom nie podlegają ryby, koralowce i bezkręgowce. Towar zwracany nie może posiadać śladów użytkowania. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji w terminie 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie fizycznie otrzymałeś/otrzymała zakupiony towar. Za jednoznaczne oświadczenie uznajemy zarejestrowanie zwrotu na naszej stronie zwrotu zakupów (i taką formę rekomendujemy). Jeśli wolisz, możesz przesłać oświadczenie o odstąpieniu pocztą elektroniczną na adres biuro@coralland.pl lub tradycyjną na adres:

CORALLAND sp. z o.o.
Fryderyka Szopena 51
35-055 RZESZÓW

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Zwrot pieniędzy

W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w naszym sklepie), w terminie 7 dni, a w każdym przypadku nie później, niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu ich odesłania.
Jeśli wybierzesz zwrot za pośrednictwem naszej strony do zwrotu zakupów, dowodem potwierdzającym odesłanie zwracanych towarów będzie status przesyłki zwrotnej, który otrzymamy automatycznie po zgłoszeniu zwrotu.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazisz zgodę na inne rozwiązanie.

Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta z tego tytułu odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa. 

 

Zwrot towaru

Zwracane przedmioty należy odesłać lub przekazać do naszego sklepu niezwłocznie, a w każdym razie nie później, niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin uznajemy za zachowany, jeżeli rzecz zostanie odesłana przed upływem terminu 14 dni.
Koszt odesłania towaru do naszego sklepu ponosi osoba zwracająca.

Zwracane przedmioty należy odesłać na adres:
CORALLAND sp. z o.o.
Fryderyka Szopena 51
35-055 RZESZÓW

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium