Niniejszy regulamin stanowi ogólne zasady, warunki i zakres korzystania ze sklepu internetowego prowadzonego w ramach serwisu dostępnego pod adresem: www.coralland.pl oraz warunki i zasady świadczenia usług drogą elektroniczną (dalej zwany „Regulaminem”).
Administratorem i właścicielem Serwisu jest spółka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Coralland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Rzeszowie, Fryderyka Szopena 51, 35-055 Rzeszów, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000854755, REGON 386759852, NIP 8133842771 (dalej zwana „Administratorem”).
Sklep internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem https://coralland.pl
Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, al.e posiadająca zdolność prawną, która korzysta z Serwisu i/lub zawiera umowy sprzedaży Towarów drogą elektroniczną.
Konsument – oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Konto – utworzone w Serwisie po rejestracji indywidualne konto Klienta, w ramach którego Klient składa Zamówienia i/lub korzysta z innych funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu.
Sprzedawca – Coralland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Rzeszowie, Fryderyka Szopena 51, 35-055 Rzeszów, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy – Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000854755, REGON 386759852, NIP 8133842771.
Coralland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Rzeszowie, Fryderyka Szopena 51, 35-055 Rzeszów, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000854755, REGON 386759852, NIP 8133842771.
Towar – produkt prezentowane w Serwisie/ Sklepie internetowym.
Zamówienie – zamówienie złożone przez Klienta za pomocą Serwisu, w wyniku którego dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży Towaru na odległość.
§ 2 KORZYSTANIE Z SERWISU
Przez korzystanie z Serwisu rozumie się wyrażenie zgody na warunki określone w Regulaminie.
Sprzedawca dołoży wszelkiej staranności by korzystanie z Serwisu było możliwe z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. W celu jednak skorzystania z Serwisu konieczne jest dysponowanie przeglądarką internetową w aktualnej wersji z dostępną obsługą języka JavaScript, a także przyjmowanie i wykorzystywanie plików cookies.
Administrator dołoży wszelkiej staranności, by zapewnić Klientowi nieprzerwany dostęp do Serwisu przez 24 godziny na dobę, 365 dni w roku. Administrator zastrzega sobie jednak możliwość stosowania przerw technicznych w działaniu Serwisu.
Warunkiem złożenia zamówienia w Serwisie oraz korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.
Niedopuszczalnym jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta Serwisu lub usług nieodpłatnych świadczonych przez Sprzedawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
Sprzedawca oświadcza, że publiczny charakter sieci internetowej oraz korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, wobec czego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują lub wykluczą wskazane powyżej zagrożenia. W związku z powyższym zalecane jest stosowanie programów antywirusowych, a także programów chroniących tożsamość.
Prawa autorskie do Serwisu należą do Administratora. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Serwisu w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy, m. in. działalności reklamowej innego przedsiębiorcy lub Towaru; działalności polegającej na zamieszczaniu treści niezwiązanych z działalnością Sprzedawcy; działalności polegającej na zamieszczaniu treści nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd.
Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za działania lub zaniechania Klientów, podmiotów świadczących usługi kurierskie, dostawcze, w szczególności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z zawartej umowy sprzedaży oraz za skutki naruszenia postanowień Regulaminu.
Zdjęcia produktów dostępnych w Serwisie – w szczególności zdjęcia organizmów żywych śa poglądowe i mogą nieznacznie różnić się od ich faktycznego wyglądu.
§ 3 REJESTRACJA W SERWISIE
Warunkiem utworzenia Konta jest dokonanie nieodpłatnej rejestracji w Serwisie. W celu rejestracji Klient powinien wypełnić online formularz rejestracyjny udostępniony w Serwisie, podając swoje imię i nazwisko, adres e-mail oraz hasło i przesłać wypełniony formularz drogą elektroniczną poprzez wybór tego rodzaju funkcji znajdującej się w formularzu.
Po wypełnieniu i przesłaniu formularza rejestracyjnego, Administrator na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, prześle wiadomość zawierającą wygenerowany link aktywacyjny, które przekieruje Klienta do Serwisu. Wybranie przedmiotowego linku, zakończone przekierowaniem do Serwisu, oznacza potwierdzenie dokonania rejestracji i skutkuje aktywacją Konta Klienta. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi polegającej na prowadzeniu Konta Klienta, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta i wprowadzania zmian danych podanych w toku rejestracji.
Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym.
Warunkiem dokonania rejestracji jest zapoznanie się z Regulaminem, akceptujące jego treść poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Administratora.
W trakcie rejestracji Klient może dobrowolnie wyrazić również zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola formularza rejestracyjnego.
§ 4 SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
Klient może składać zamówienia w Serwisie przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z zastrzeżeniem zakazów i ograniczeń wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
Informacje zawarte w Serwisie nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia umowy sprzedaży Towarów.
W celu złożenia zamówienia Klient:a.kompletuje zamówienie wybierając w Serwisie Towar, którym jest zainteresowany:
dodaje Towar poprzez wybór polecenia “DODAJ DO KOSZYKA” pod danym Towarem oferowanym w Serwisie;
wskazuje w „KOSZYKU” sposób dostawy;
wskazuje w „KOSZYKU” formę płatności;
potwierdza wybrany Towar, sposób dostawy oraz sposób płatności;
wysyła formularz zamówienia do Sprzedawcy, wybierając w Serwisie polecenie „KUPUJĘ I PŁACĘ”;
opłaca zamówienie w jeden z dostępnych sposobów płatności.
Prawidłowe zakończenie procesu składania zamówienia jest potwierdzone stosownym komunikatem wyświetlanym w Serwisie.
Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Sprzedawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży danego Towaru lub Towarów, zgodnie z informacjami dostępnymi na stronie danego Towaru i zgodnie z treścią złożonego zamówienia.
Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego złożenia.
Następnie, po potwierdzeniu złożenia zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Informacja o przyjęciu zamówienia do realizacji jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w ust. 5 niniejszego paragrafu i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
Po zawarciu umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na adres poczty elektronicznej Klienta lub na adres wskazany przez Klienta podczas rejestracji lub składania zamówienia adres.
Promocje oraz rabaty dostępne w sklepie internetowym nie łączą się ze sobą, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej. W przypadku, gdy Klient jest uprawniony do skorzystania z kilku promocji lub rabatów, przysługuje mu prawo wyboru jednego, najbardziej korzystnego. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy połączenia promocji lub rabatów w przypadkach, w których nie zostało to wcześniej przewidziane.
Produkty objęte promocją nie podlegają dodatkowemu rabatowaniu związanym z systemem zbierania punktów za zakupy.
§ 5 PŁATNOŚCI
Ceny w Serwisie widoczne przy poszczególnych Towarach stanowią ceny brutto (tj. zawierają podatki, w tym podatek VAT, jeżeli dotyczy) i są podawane w złotych. Ceny Towarów nie zawierają kosztów dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z zawarciem umowy sprzedaży, a o których zostanie poinformowany przy wyborze sposobu dostawy i składaniu zamówienia.
Klient może dokonać płatności za zamówione Towary przez za pomocą przelewu bankowego poprzez zewnętrzny system płatności Shoper Płatności – obsługiwany przez firmę Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie, przy czym realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy;
Klient zobowiązany jest do dokonania płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej umowy sprzedaży niezwłocznie, nie później niż po upływie 2 godzin od momentu złożenia Zamówienia.
Po bezskutecznym upływie terminu, o którym mowa w ust. 4 powyżej.
§ 6 DOSTAWA ZAMÓWIEŃ
Zamówienia realizowane są wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz Unii Europejskiej.
Realizacja zamówienia jest możliwa za pośrednictwem firmy kurierskiej działającej na zlecenie Sprzedawcy
Zamówienie jest dostarczane pod adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.
W Serwisie Sprzedawca wskazuje liczbę dni roboczych niezbędnych do realizacji zamówienia i dostawy.
W dniu wysłania zamówienia do Klienta, Sprzedawca przekazuje na adres poczty elektronicznej Klienta informację potwierdzającą nadanie Towaru.
Klient składając zamówienie zobowiązuje się do tego, że on lub osoba przez niego upoważniona będzie obecna pod adresem dostawy wskazanym w zamówieniu.
Ze względu na bezpieczeństwo wysyłkę żywych organizmów prowadzimy od poniedziałku do środy.
Organizmy żywe są odpowiednio przygotowane do transportu – znajdują się w workach napełnionych odpowiednią ilością wody oraz tlenem. Żywe organizmy umieszczane są w opakowaniach, które zabezpieczają je przed zmianą temperatury oraz uszkodzeniami.
W okresie zimowym żywe organizmy wysyłane są w opakowania z ogrzewaczem.
W przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających transport żywych organizmów, takich jak spadek temperatury powietrza poniżej -5oC, wysyłka może zostać czasowo wstrzymana, a informacja o tym zostanie zamieszczona na stronie głównej Sklepu internetowego.
Dokument sprzedaży, tj. paragon lub faktura VAT jest dostarczana Klientowi wraz z zamówieniem lub wysyłana za pośrednictwem poczty elektronicznej Klienta.
Koszt dostawy Towaru pokrywa w całości Klient.
Własność Towarów przechodzi na Klienta z chwilą ich odbioru od przewoźnika.
§ 7 ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY
Klient będący jednocześnie Konsumentem może w terminie 14 dni odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej.
Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi nie będącemu Konsumentem, jak również Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest produkt żywy, produkt wykonany ze szkła albo rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Bieg terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży, o którym mowa w ust. 1 powyżej rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta.
Konsument odstępuje od umowy sprzedaży poprzez złożenie Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia przed upływem terminu.
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży przez Konsumenta, Sprzedawca obowiązany jest do zwrotu Konsumentowi wszystkich otrzymanych od niego płatności, w tym kosztów dostawy Towaru do Konsumenta, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę.
Zwrot płatności, o których mowa w ust. powyżej następuje w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia Konsumenta w przedmiocie odstąpienia od umowy, z tym zastrzeżeniem, że Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Konsument zobowiązany jest zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem wyżej wskazanego terminu.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
W razie odstąpienia od umowy sprzedaży Konsument zobowiązany jest do poniesienia wyłącznie bezpośrednich kosztów zwrotu Towaru, np. kosztu odesłania Towaru do Sprzedawcy.
Korzystając z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży, której Towarem jest organizm żywy Konsument jest zobowiązany do zwrotu zdrowego organizmu oraz nadania go z zachowaniem rygorów określonych w § 6 ust. 8 i 9, po uprzednim telefonicznym lub mailowym uzgodnieniu ze Sprzedawcą terminu nadania przesyłki. Wszelkie bezpośrednie koszty związane ze zwrotem organizmu żywego ponosi Konsument.
Uprawnienie o którym mowa w niniejszym paragrafie dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy.
§ 8 ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAWCY I POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Towar bez wad (fizycznych i prawnych). Sprzedawca odpowiada wobec Klienta oraz Przedsiębiorcy dokonującego zakupu związanego z prowadzoną działalnością ale nie mający dla niego charakteru zawodowego z tytułu odpowiedzialności za niezgodność towaru z umową za wady fizyczne i prawne zakupionego Towaru zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. Jakiekolwiek postanowienia niniejszego regulaminu nie wyłączają ani nie ograniczają uprawnień określonych w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności przewidzianych art. 43a i nast. ustawy o Prawach Konsumenta.
Reklamacje dotyczące Towarów lub realizacji umowy sprzedaży należy składać w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na następujący adres e-mail Sprzedawcy: biuro@coralland.pl
Klient jest uprawniony do zgłoszenia Sprzedawcy reklamacji w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres biuro@coralland.pl lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu.
Sprzedawca udziela Konsumentowi odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Odpowiedź ta jest udzielana na piśmie lub innym trwałym nośniku (np. e-mailowo).
W przypadku zakupionych przez Klienta organizmów żywych, które nie przeżyły transportu lub najbliższych 24h po dostarczeniu przesyłki do Klienta Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu pełnej kwoty produktu. Podstawą reklamacji organizmów żywych są wykonane zdjęcia. Bez wykonanych zdjęć żadna reklamacja nie będzie rozpatrywana. Warunkiem uwzględnienia reklamacji jest odebranie przesyłki od kuriera w chwili podjęcia przez przewoźnika pierwszej próby jej doręczenia, który to dzień jest każdorazowo ustalany indywidualnie z Klientem. Sprzedawca informuje, iż uprawniony jest do weryfikacji daty oraz godziny odbioru przesyłki.
§ 9 DODATKOWE NIEODPŁATNE USŁUGI
Sprzedawca świadczy drogą elektroniczną na rzecz Klientów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, następujące usługi nieodpłatne:
newsletter;
prowadzenie Konta Klienta.
Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych wymienionych usług, o czym poinformuje Klientów w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.
Usługa newsletter polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę, na adres poczty elektronicznej, wiadomości w formie elektronicznej zawierającej treści marketingowe, w tym np. treści dotyczące Towarów i usług oferowanych przez Sprzedawcę i jest dostępna dla każdego Klienta, który wprowadzi swój adres poczty elektronicznej, wykorzystując w tym celu formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę w Serwisie. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na podany adres poczty elektronicznej link aktywacyjny, w celu potwierdzenia zapisania się na subskrypcję newsletter. Z chwilą aktywacji linku przez Klienta zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi newsletter. Klient może również podczas rejestracji Konta zaznaczyć odpowiednie pole w formularzu rejestracyjnym w celu subskrypcji usługi newsletter.
Subskrypcja newslettera jest dobrowolna i nieodpłatna.
Klient może z niej zrezygnować w każdym czasie. W celu rezygnacji wystarczy skorzystać z odpowiedniej opcji widocznej w każdej wiadomości elektronicznej lub za pośrednictwem dezaktywacji odpowiedniego pola w Koncie Klienta.
Usługa prowadzenia Konta Klienta polega na udostępnieniu Klientowi dedykowanego panelu w ramach Serwisu, umożliwiającego Klientowi modyfikacje podanych przez niego danych oraz śledzenia stanu realizacji poszczególnych zamówień, w tym historii zamówień już zrealizowanych i dostępna jest po dokonaniu rejestracji na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie.
Klient, który dokonał rejestracji może zgłosić Sprzedawcy żądanie usunięcia Konta. Sprzedawca jest obowiązany do usunięcia Konta w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia w tym przedmiocie.
Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do usług nieodpłatnych, w przypadku działania przez Klienta na jego szkodę, m. in., w przypadku prowadzenia działalności reklamowej innego przedsiębiorcy lub produktu, działalności polegającej na zamieszczaniu treści niezwiązanych z działalnością Sprzedawcy, nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd, jak również w przypadku działania na szkodę innych Klientów, naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, a także, w sytuacji gdy zablokowanie dostępu do usług nieodpłatnych jest uzasadnione względami bezpieczeństwa. Zablokowanie dostępu do usług nieodpłatnych w takim przypadku trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do usług nieodpłatnych. Sprzedawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu dostępu drogą elektroniczną na adres podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym.
§ 10 ROZWIĄZANIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ -NIE DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY
Klient i Sprzedawca mogą rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn, z tym zastrzeżeniem, że prawa nabyte przez drugą stronę przed rozwiązaniem umowy zostaną zachowane.
Klient rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, poprzez wysłanie do Sprzedawcy oświadczenia woli w tym przedmiocie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub na adres siedziby Sprzedawcy, Sprzedawca zaś stosownego oświadczenia woli w tym przedmiocie wysyła na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas rejestracji.
Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, chyba że taki obowiązek wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
Sprzedawca informuje, że Klient (będący Konsumentem) może uzyskać bezpłatną pomoc zwracając się do powiatowego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej tj. np. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.
Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma rozstrzygania sporów drogą elektroniczną ODR, stanowiąca punkt dostępu dla Konsumentów i przedsiębiorców pragnących pozasądowego rozstrzygania sporów objętych Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE.
Ewentualne spory powstałe pomiędzy Klientem (niebędącym Konsumentem) a Sprzedawcą będą rozstrzygane przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
§ 13 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Niniejszy Regulamin podlega przepisom prawa powszechnie obowiązującego na terytorium Polski.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu.
Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia jej opublikowania w Serwisie. Sprzedawca poinformuje Klienta na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu.
Zmieniony Regulamin jest wiążący dla zarejestrowanego Klienta, który nie wypowie umowy o powadzenie Konta przed datą wskazaną w powiadomieniu o zmianie jako data wejścia zmienionego Regulaminu w życie.
Umowy ze Sprzedawcą zawierane są w języku polskim.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Sprawdź nas na: